Toate femeile sunt materialiste (?)

 Se plâng bărbații de noi ca babele la moaște, ne numesc materialiste, că noi vrem numa' bani, mașini și excursii și nu zic rău. 

Ca să ne inţelegem.. Femeii îi trebuie un confort. Știi, ca atunci când asculți manele in gipu' tău superlux de cinzecidemii, dar păstrezi o limita de confort acustic. Adică așa, cât să îți convină și ție, și lumii.
Nicio femeie nu își dorește să întrețină un barbat apt de muncă, fiindcă are el fițe și nu se poate angaja, fiindcă nu vrea să fie sclav. Sclavi suntem cu toții, fiindcă așa este societatea în care trăim. Toți trebuie la un moment dat să depindem de ceva, fie că este un salariu din care ne plătim ratele la televizor, fie că avem nevoie de soare și ploaie să ne crească ceapa în grădină, depindem de ceva și suntem sclavii acelui ceva. Adică stai așa, că nu-i chiar așa. 

Femeia, încă din preistorie, depindea de bărbat. El vâna, el aducea acasă mâncarea. El culegea, el aducea acasă roadele pământului. În timp, femeia a devenit, încet, încet, mai mult sau mai puțin independentă. Are un job, își plătește dările, își vânează și își culege.
Și s-a obișnuit cumva, în marea majoritate a cazurilor, să se descurce și să supraviețuiască singură.

Desigur,  există și femei parazite, care nu pot pune osul la muncă fiindcă sunt prea prețioase și mereu se găsește câte un fraier care să le tina acasă în puf.

Mai există și femeile care vor o viață simplă, cu iubire și armonie, unde lucrurile materiale sunt mai puțin importante.

În toate cele trei cazuri, femeia este materialistă.

Acum o să mă trageți de urechi si-o să spuneți că sunt nebună și ca mă contrazic și de aceea, trebuie să definesc materialismul într-un fel. Nu de alta, dar nu mi-a plăcut niciodată să fiu trasă de urechi.

Recent, m-a luat un nene la ture fiindcă sunt materialistă. Sunt, mi-am asumat și îmi susțin alegerea. Sunt materialistă fiindcă îmi doresc să am casa mea, să văd două capitale într-un an și îmi doresc să îmi cumpăr ce îmi dorește sufletul, în limita bunului simț. Pe munca mea. Sunt materialistă fiindcă nu accept și nu voi accepta niciodată să întrețin un bărbat apt de muncă. Prin "a-l intretine" înțeleg să îi ofer toate lucrurile de care are el nevoie, pentru a supraviețui. Casa, mâncare, iubire, distracție,  droguri, manele și lăutari. Pentru toate, să plătesc eu. 
Nu accept și nu acceptă nicio femeie să întrețină un barbat apt de muncă, indiferent că trebuie să taie ea vaca sau să plătească rata la televizor. Nu există așa ceva, la fel cum nici situația în care bărbatul tine toată casa nu este una ideală. 

Nu vorbim aici de lucruri temporare, de cazuri exceptionale, de situații în care el sau ea n-a găsit de muncă (deși, dacă vrei neapărat, locuri de muncă se găsesc la toate colțurile) și nici de situațiile în care persoana respectivă nu poate munci. 

Într-un cuplu este nevoie de echilibru, chiar și atunci când vine vorba de partea materială. Unul cumpăra cartofii, altul ii taie și ii gătește.  Unul plătește ciorba, celălalt plătește desertul. Adică nu e așa o chestie ieșită din comun să ai bun simț și să nu lași femeia să facă toată treaba. Din nou, se aplică și invers.

Nu susțin ideea că unul din parteneri trebuie să plătească tot, indiferent că este ea sau el. Ea nu trebuie să știe cât bani ai, la fel cum nici el nu trebuie să știe câți bani ai tu, dar în casă, la finalul lunii, amândoi trebuie să fi contribuit egal sau în măsura în care se poate. 

Mi se pare josnic să accepti, bărbat fiind, cu putere de muncă, să te întrețină femeia și să iți dea și bani de cheltuială, indiferent că e maică-ta sau iubita. Poți munci, tai-o la muncă! Din nou, valabil si viceversa.

Nu mi se pare normal ca la vârsta la care eşti matur, matură să faci diverse lucruri, să stai parazit pe lângă cineva, fiindcă tu esti prea comod sau prea comodă să pui osul la treabă. Cred că este lipsă de respect pentru tine în primul rând, apoi pentru cel pe care îl parazitezi să faci astfel de lucruri.

Și să nu o aud pe aia cu drepturile femeii, care cică vrea aceleași drepturi ca barbatul, că mă supăr tare! Aici nu e vorba de asta, este vorba de echilibru și independență financiară. Niciunul din parteneri nu iese din regulă şi amândoi trebuie să contribuie mai mult sau mai puţin egal.

Ca să nu o mai lungesc, fiindcă deja cred că v-am plictisit teribil, femeile sunt materialiste. Femeile îşi doresc lucruri pentru ele, dar asta nu înseamnă neapărat că vor sau acceptă să fie întreţinute. A fi materialistă nu înseamnă a-ţi dori să fii întreţinută, ci înseamnă să îţi doreşti lucruri, să ai anumite standarde şi să obţii acele lucruri prin muncă proprie.







Popular Posts