Dacă nu ești tu, nu vreau să mai fie nimeni altcineva

Te-am aşteptat atat de mult, iubirea mea. 


Te simt cum respiri lângă mine. Îți controlezi respirația alertă și vrei să scoți toate cuvintele din tine dintr-o sigură respirație. O faci fiindcă vrei să aud toate cuvintele tale, să le înțeleg și să iți răspund la fel. Ești pasional, intens, dar blând și calm în același timp.

Mi-ai lipsit întreaga viaţă. Îmi lipsești mereu.

Îți aud inima bătând și sângele țâșnind prin împletiturile de sub piele și din corp de fiecare dată când te apropii de mine.
Îți simt pulsul când îmi atingi cu degetele  fața și buzele cu ale tale. Mi-aş dori să nu te mai oprești niciodată.

Trăiesc, pentru prima dată, curat și real,  sentimentul acela.

Sentimentul acela de euforie din mine, pe care nu pot să îl exprim dar îl simt atat de intens, incat mi se face rau fizic și simt că am un atac de panică.
Mă sperie și mă sperii tu. Mă îngrozește gândul că mă poți distruge, dar te vreau în continuare.

Uneori te privesc povestindu-mi lucruri pe care nu le aud, fiindcă sunt absorbită de tine. Te privesc și mă întreb ce miros ai pe sub hainele acelea, cum se simt mâinile tale pe mine, cât de cald iți este sufletul?
Îți număr clipirile, iți caut ticurile, vreau sa te cunosc mai profund decât te cunoști tu, vreau să trăim același vis.

Vreau să mă ții aici și să nu mă lași să plec niciodată. Dacă nu ești tu,  nu vreau să mai fie nimeni altcineva.

Popular Posts