Sunt singura fiindca am mereu dreptate


Am 35 de ani si sunt singura. Sunt frumoasa, am un corp bine definit si o dantura imaculata. Parul meu este brunet, lung si usor ondulat iar ochii, ochii mei sunt ca marea din jurul unei insule grecesti. Sunt perfecta, am o cariera extraordinara iar angajatii mei ma respecta. Calatoresc oricand doresc si oriunde doresc. Imi place sa calatoresc.

Detin o proprietate cu etaj intr-o zona selecta, iar camerele din incinta sa sunt amenajate exact cum am visat. Automobilul meu este de ultima generatie, la fel si telefoanele mobile. Imbrac numai creatii
vestimentare ale designerilor straini iar colectia mea de pantofi scumpi depaseste cu mult numarul unei colectii de lepidoptere dintr-un muzeu entomologic.

Sunt singura de 3 ani si sunt atat de singura, incat m-am obisnuit deja cu asta.

Sunt singura fiindca mi-am planuit in detaliu fiecare amanunt din viata mea, fiindca stiu mai bine cum se fac lucrurile, chiar daca nu am incercat niciodata, fiindca sunt paranoica si geloasa atunci cand partenerul meu iese in oras cu baietii si fiindca nu m-am abtinut niciodata cand am avut ceva de spus.

Sunt singura fiindca stiu sa rascolesc dupa defecte si fiindca nu fac niciun compromis. Fiindca sunt orgolioasa si nu inchid ochii niciodata, fiindca vad fiecare lucru gresit pe care-l faci si pe care ti-l corectez galagios.

Sunt singura fiindca nu esti ca EL, fiindca astept mereu sa apara un alt EL care sa imi aminteasca de celalat EL, fiindca iti sunt superioara si nu ma pot abtine sa nu iti arat asta. Fiindca sunt egoista si ma gandesc in primul rand la mine, fiindca sunt narcisista si desi sunt narcisista, sunt si foarte nesigura in ceea ce ma priveste.

Sunt singura fiindca vreau sa faci lucrurile asa cum spun si imi doresc sa te controlez ca pe o marioneta si fiindca n-am sa invat niciodata sa iti dau dreptate.


Sunt singura fiindca am mereu dreptate si va trebui sa ma obisnuiesc cu asta.

Comments

Post a Comment

Popular Posts