Vreau sa ne despartim!

Stiu ca suntem aproape de despartire. Stiu ca urmeaza sa ne incheiem socotelile si sa ne vedem fiecare de drumul lui. Era si timpul! Am trecut prin atatea cu tine incat credeam ca suntem facuti sa traim impreuna, asa!

 Ai fost cam naspa, sincera sa fiu! M-ai pus in situatii din care totusi am iesit in final. Greu, dar am iesit! M-ai facut sa ma simt umilita, folosita si m-ai facut sa imi doresc sa plec si sa nu mai aud de tine! Am pierdut oameni dragi, am pierdut prieteni, am pierdut timp, am pierdut multe in tot timpul asta! Mi-ai dat lovitura dupa lovitura si nu ti-a fost mila! Intai mi-ai luat ce aveam mai drag, apoi mi-ai dat ceva rau la schimb, m-ai lasat sa ma chinui cu raul ala, te-ai uitat la mine cum ma adun si nu mi-ai dat o mana de ajutor cand eram la pamant! M-ai secatuit de toate puterile si mi-ai dat toate situatiile naspa pe care le puteam intalni vreodata!Apoi, cand lucrurile incepeau sa isi revina, m-ai trimis intr-un spital plin de rugina si oameni suferinzi si m-ai tinut in loc! Ti-a placut sa ma vezi asa, nu? Cred ca plangeai in toate colturile intunecate din tine cand ma vedeai cum ma sterg de praf dupa fiecare cazatura! Ti-am dat peste nas, zambind, fiindca stiam ca nu imi poti face mai mult rau! 
M-ai facut rea si imuna la iubire, mi-ai luat toata caldura din suflet si m-ai lasat rece si indiferenta! Mi-ai spulberat aproape toate visele si nu te-a durut nicio clipa asta! 

Au fost si parti bune cu tine. M-ai ajutat sa ma maturizez. N-o puteai face decat punandu-ma la incercare si recunosc, mi-a facut bine asta! Mi-ai dat de inteles ca daca nu trec peste toate incercarile tale, o sa ajung la nebuni. Si uite-ma aici, cat de cat normala! Stiai ca sunt puternica si ai jucat murdar, insa cred ca ma bucur ca ai facut-o! Daca n-o faceai, astazi nu stiam cat de important este sa ma bucur de lucrurile mici, de sanatate, de cei dragi. Daca nu imi faceai toate lucrurile alea rele, acum probabil nu apreciam toate lucrurile bune din viata mea, toate persoanele ce merita sa fie in viata mea si probabil nici grija de mine n-as fi avut. Cu tine am invatat cat de important este sa am grija de mine, de sanatatea mea, de ce mananc si ce fac, de cum gandesc in ceea ce ii priveste pe cei din jurul meu, de cat de importanti sunt si cat de important este sa fiu alaturi de ei.
M-ai lasat cu ochii in soare cand imi era lumea mai draga si mi-ai aratat ce e mai urat in oameni si totusi, am gasit o cale sa vad si frumosul din ei! Mi-ai spus ca viata este o lupta si ca trebuie sa invat sa ma descurc singura. Am facut-o si pe asta! Singura! Mi-ai promis la inceput ca totul va fi asa cum mi-am dorit si ca imi voi indeplini toate visele. Mi le-am indeplinit! Pe ascuns, cand erai preocupat sa imi pui alte bete in roate. 

M-ai ranit, 2014. M-ai ranit atat de tare incat credeam ca n-o sa mai ies okay din relatia noastra. M-ai lasat sa ratacesc singura pe strazi intunecate, gandindu-ma la ce as putea face bine cu tine si niciodata nu mi-ai aratat o lumina cat de mica, sa ma orientez spre casa. Nu te urasc, 2014, am invatat cu tine ca nu totul se invarte in jurul meu si ca trebuie sa fiu mai atenta la cei din jurul meu. Am invatat ca daca nu ma adun si nu ma responsabilizez, totul se duce de rapa.
Am incetat sa imi mai fac planuri si sa am idealuri. Pentru ca lucrurile sa se intample, trebuie sa muncesc, trebuie sa ma zbat si sa am coloana vertebrala. Nu pot primi lucruri pe tava de fiecare data cand pocnesc din degete si trebuie sa le merit si pentru ca m-ai invatat asta, iti multumesc!
Tot ce pot este sa sper. La iubire, la sanatate, la liniste. Sa sper ca alaturi de 2015 voi avea parte de liniste sufleteasca, de mai putin stres si de sanatate. 
Asa ca, da, 2014, vreau sa ne despartim! Vreau sa incheiem tot ce am avut impreuna si s-o facem elegant, inteligent si cu respect. Vreau sa ramanem cu lucrurile bune din toata perioada asta si sa uitam tot raul. Vreau sa imi oferi cea mai frumoasa zi de nastere si sa imi dai o bucatica de bine in timpul ce ne-a mai ramas impreuna!

Cu bine, 2014!

Popular Posts