De ce sa nu ii faci mamei tale facebook - 10 motive

Noi ne iubim parintii. Eu mi-i iubesc enorm pe-ai mei! Am cea mai faina familie din lume si n-as schimba-o pentru nimic! I-as lua oriunde cu mine!

..mai putin pe facebook

  1. Mamele ne iubesc. Asta o stie toata lumea! Felul lor de a ne iubi nu are granite, fiind in stare sa ne scrie si pe facebook ca ne iubesc!"Esti foarte frumoasa in poza asta, iubita mea! Nu semeni cu fata aia urata pe care-am nascut-o acum douazecisiceva de ani! Mai stii cand iti rodeai unghiile de la picioare? Tot pe patura asta stateai! Te iubeeeesc!'THANKS, MOM!
  2. Se ingrijoreaza de la orice - Daca se intampla sa postezi ceva trist, un link, o piesa, o poza, e clar.. SUFERI! Te suna de 10 ori ca sa te intrebe ce ai patit, daca esti bine, daca ai bani, daca sa-ti trimita ceva de mancare, daca ai intentii sinucigase. "Mama, dar ai dat poza aia, m-am gandit ca esti trista. Pari trista, te-a suparat cineva? Spune-mi, ca acum o sun pe maica-sa!" NU, MAMA, SUNT OKAY! AM POSTAT DOAR O POZA.
  3. Nu te joci cu ele - Pentru mamele noastre, jocurile stupide de pe Facebook sunt chestii foarte importante in viata lor. Candy Crush? Pff.. Pai te-a batut de la primele 3 jocuri, e la nivelul 100 si joaca de doua zile! FarmVille? Are deja ditamai ferma!
    Daca nu le raspunzi la cereri, e clar, nu vrei sa le fii vecin, te-au crescut atatia ani si ti-au dat mancare si nu le poti da o amarata de capra cadou? Nu le poti ajuta sa treaca nivelul? TOCMAI TU? Unde e respectul fata de parinti?
    OF, MAMA! 
  4. Nu esti la munca? Bun, ai iesit in oras, ti-a dat x tag intr-o poza sau check-in si vede mami. Mami, care stia probabil ca esti altundeva si n-ai apucat sa ii dai raportul fiindca a venit vremea cand nu ii mai dai raportul la fiecare lucru pe care il faci. "De ce nu esti la scoala? Te-au exmatriculat? De ce te-am trimis la facultate? Esti concediata? Ce faci, nu mai muncesti?" NU, MOM, AM IESIT LA O CAFEA. DIN CAND IN CAND, DUPA CE IMI FAC TEMELE SI MUNCA PESTE PROGRAM, MAI IES SI LA CAFELE.
  5. Observa primele orice schimbare la tine - Postezi o poza cu tine, orice poza, oriunde. Cine comenteaza primul? MAICA-TA! Ce zice? "Te-ai tuns din varfuri? De ce ai cosul ala pe obraz, esti bine?"
    MAMA, EXISTA TELEFON, NU AICI!
  6. Iti posteaza chestii aiurea pe wall - "Mami, vezi ca a murit tanti Mateias, trebuie sa mergem la inmormantare. Ti-am trimis bani sa iti iei ceva negru de imbracat" sau "Vezi ca ti-am gasit pana la urma analizele de la ginecolog, erau in mapa aia neagra. Iti trimit bani de pastile?"
    MAMI, MERSI, STIE TOT FACEBOOK-UL CA AM CEVA!
  7. Iti strica toate combinatiile - Ai un crush si reusesti sa faci o poza cu el, poza pe care evident o pui pe facebook si ii dai tag tipului. Desi, in mare, nimeni nu banuieste ca iti place de individ, maica-ta te stie dupa privire! Ce face? Comenteaza la poza! "Se vede iubirea din ochii tai, seamana putin cu fostul tau dar parca este putin mai frumos. Cu ce se ocupa? Sper ca are loc de munca! Maica-sa cu ce se ocupa? E din familie buna? Cand il cunoastem si noi???"
     MAMI, NU E INCA IUBITUL MEU SI DIN CAUZA TA NICI NU CRED C-O SA FIE VREODATA!!
  8. Dau share la orice porcarie - Mamele noastre sunt fiinte care iubesc orice, pe oricine, citesc orice poptamas si orice radu ef constantinescu, se uita la toate videoclipurile din lume, dau like tuturor vedetelor si apoi dau share postarilor lor. Degeaba incerci tu sa le explici ca este enervant si spameaza cu 354543 de share-uri cu animalute simpatice sau citate pline de cuvinte frumoase fiindca mereu au aceeasi replica: "Bine ca tu dai share la muzica ta ciudata iar eu nu am voie sa dau share! Te-am crescut atatia ani si nu ma iubesti!"
    BA DA, TE IUBESC, DAR TREBUIE SA TE OPRESTI!
  9. Posteaza poze aiurea - Le bate tehnologia. Le iei un smartphone si descopera ca pot face poze pe care sa le puna pe facebook. Pozeaza toate florile din casa, toate lucrurile din curte, jucariile tale din copilarie, gainile, troaca porcilor, isi fac si vreo 3-4 selfie-uri si le pun rapid pe facebook. Desigur, aproape toate pozele sunt miscate si de o calitate atat de slaba incat daca n-ar scrie la descriere ce sunt, ai crede ca s-au apucat de pozat fantome. Nu mai spun ca deschid facebook-ul din 5 in 5 minute, sa vada daca au primit vreun like de la macar unul din cei 12 prieteni pe care ii au. Daca vede ca nu au primit nimic, te suna si te intreaba de ce nu ai dat like.
    MA BUCUR CA STIE TOATA LUMEA CATI PORCI AVEM IN CURTE, MAMA!
     VEZI CA AI UITAT SA POZEZI TABLOURILE CU MINE BEBELUS!
  10. Pentru ca le iubim -  pentru ca nu avem nevoie de batai de cap, de dat explicatii de ce nu avem timp de dat capre la farmville, de ascuns postari sau poze de ele, de blocat wall-ul sa nu mai scrie, pentru ca nu avem rabdare sa le spunem sa nu mai dea share la toate prostiile din lume, pentru ca nu ne putem certa din motive legate de facebook - de genul: "de ce nu imi dai accept pe facebook?" pentru ca stim ca dupa ce dau de facebook incep sa ne bazaie cu tot felul de lucruri enervante si pentru ca le vrem binele.  







Popular Posts