10 lucruri pe care femeile le urasc la barbati

Atat femeile cat si barbatii au gusturi diferite in ceea ce priveste sexul opus. Unele se uita la ochii barbatilor, altele la buzunar, unora le plac blondele, altora le plac tipele amuzante. Nu despre asta ne-am adunat sa barfim aici, astazi. Astazi vorbim despre ceea ce ne deranjeaza cel mai tare la barbati. Si nu, nu ma leg de colacul lasat ridicat si nici de cata bere va place sa beti cand iesiti cu prietenii. Nu, azi intram profund  in subiect. Am folosit ca de obicei limbaj licentios, drept urmare, rog minorii sa citeasca asta cu mainile la ochi.


  1. Unul din cele mai enervante lucruri din lume este posesivitatea/gelozia! Sa ai unul de-ala de are impresia ca esti cea mai buna din Univers si ca toti baietii care iti arunca o privire vor sa ti-o puna, este mai mult decat enervant!  Mergi in oras cu fetele, doar tu cu ele, iesiti sa va distrati. Prin distractie ma refer la cateva cocktail-uri, rasete, barfe, chestii de fete, ca apoi sa-ti spuna el ca n-ai sau nu mai ai voie sa iesi, argumentandu-ti: "pai daca te agata baietii?" SA MORI TU! De parc-ar sta toti cu mainile pe puțe intr-un club, asteptandu-te pe tine! Serios acum!
  2. Statul prea mult la salon respectiv folositul produselor cosmetice in exces este iarasi o problema daca domnul sta mai mult ca tine la salon si-ti foloseste toate cremele de fata. Adica na, inteleg metrosexualitatea si n-o condamn, ca tuturor ne plac barbatii ingriiti, dar daca trecem de la cele 30 de minute cat i-ar lua normal ca sa se aranjeze (desi e cam mult, dar treaca-mearga, mai face un dus, o freza, calca o camasa) la o ora, ca se gaseste el ca nu-i pensat firul 13 din spranceana lui oricum mult prea aranjata, e nasol! Ca barbat, sa te ingrijesti, nu inseamna neaparat sa te penseze o tipa cat alta iti da unghiile de la picioare cu lac si nici sa stai 4 zile la sala si sa n-ai habar de ce poti face cu o grebla! Poti sa te ingrijesti fiind curat, tuns, cel mult epilat dar na, aici o chestiune de gusturi la femei, unghii curate, (nu-i nevoie sa te dai cu lac) piele ingrijita. Strictul necesar este perfect dar sunt cazuri (mai rare, dar sunt) cand femeile adora sa-si ia iubitul la salon, sa discute amandoi despre cat de misto este crema cu levantica si-atunci prefer sa nu le incadrez si pe ele aici. 
  3. Minciuna si inselatul ne dispera nu doar pe noi, femeile ci si pe voi! Prin minciuna nu inteleg raspunsul negativ la "iubi, rochia asta ma face sa par grasa?" fiindca in cazul asta sugerez sa apelati la sinceritate, chiar daca stiti c-o sa va faca circ 3 zile ca ati facut-o grasa fara motiv dar faza e ca sunteti aproape non-stop cu ea si s-ar face de rahat daca ar purta in public rochia ce o face totusi grasa. Minciunile de genul "e doar o prietena" cand nu e doar o prietena si stim exact ce este, sunt inutile. Atrag circ, atrag reprosuri, atrag stress. Nu mai bine sunteti/suntem sinceri si evitam circaraia? De inselat nici nu pomenesc, este o chestiune de timp pana unul din cei doi protagonisti ai cuplului va face miscarea, dar daca e prea drevreme iar relatia prea scurta, n-are rost s-o continuati si-atunci tot cu sinceritatea faceti treaba!
  4. De baietii care au stat prea mult dupa fusta mamei cand jucau de-a v-ati ascunselea n-am avut niciodata o parere prea buna si asta fiindca au fost obisnuiti de mami ca ei merita cea mai buna si mai gospodina si mai muncitoare si mai toleranta si mai si mai si mai femeie. Ei nu doar ca se orienteaza dupa femei care sunt poate nu neaparat fizic clonele mamelor lor, dar vor sa si faci lucrurile exact ca ele. Cazul asta l-am intalnit la o prietena, care-mi spunea ca al ei sot ii freaca icrele cu "da' mama face mai buna ciorba asta", "da' mama imi calca mai bine camasa" si mereu am sfatuit-o sa-l trimita inapoi la ma-sa, c-a crescut un guraliv pe care daca-l pui sa-ti curete un morcov iti zice ca ma-sa n-a curatat morcovii si ca-i taia direct in ciorba. Si, ca femei, sa auzim ca maica-ta ti-a facut si ti-a dres mai bine, nu simtim prea bine lucrul asta. Asta fiindca v-am trimite inapoi la mamicile voastre alea perfecte sa le giugiuliti pe ele noaptea si nu pe noi! 
  5. Victimizatii sunt tipii aia de mereu sufera de cate ceva cand nu sunt bagati in seama. Bai, da' sufera, de zici ca moare lumea intreaga! Pe-astia nu pot sa ii suport, aici nu mai generalizez sa spun ca femeile urasc barbatii care se victimizeaza ci am sa afirm asta doar din sufletelul meu. Nu-i suport sub nicio forma! Unde-s, ma, barbatii aia de vanau mamuti sa aduca ceva de mancare pe masa? Se plangea vreunul ca il doare capul si nu poate sa vorbeasca fiindca face rezonanta cand vorbeste si-l doare mai tare capul? Sau unde-s barbatii aia de sparg ceapa cu pumnul si-o mananca cu tot cu coaja si nu se plang de faptul ca pisca? Cum aud sau vad cate-un suferind de-asta, cum sunt si pseudo-vedetele alea de barbati pe facebook de scriu ei trairi dureroase, ma apuca nervii si fac tot posibilul sa plec de acolo sau sa ii evit. Pai ba, barbatilor, voi trebuie sa fiti duri, nu sa va plangeti ca mami e rea ca v-a pus sa duceti gunoiul si nici ca v-ati julit la deget si aveti nevoie de copci! 
  6. Un alt lucru pe care il uram este comoditatea. Ca iubite, sotii, amante, foste amante, viitoare concubine, de cele mai multe ori suntem loiale si de comitet. Prin 'loiale' nu ma refer ca va stam fidele neaparat, ca na, mai greseste si omul ci ma refer la faptul ca daca vreti ceva, va dam. O ciorbita preferata dac-o cereti, v-o facem. O berica daca vrea gurita voastra, v-o aducem. Un sexulet mic atunci cand chiar nu avem chef  daca vreti, vi-l dam, ma, si pe ala, ca va iubim! Dar sa ne bazaiti cu 'da-mi', 'fa-mi', 'mai adu-mi' de 35435 ori in 30 de minute, e clar, iese cu scandal! Huge NO-NO! 
  7. Sa ne respirati aerul stand bot in bot cu noi, sa ne sunati din 5 in 5 minute - poate am reusit sa facem ceva interesant in cele 4 minute din 5 cat n-am vorbit, sa ne dati sms-uri non-stop la care normal, vreti sa si raspundem - ca altfel ne-o tragem cu altii, sa ne studiati fiecare mm al corpului de parca cine stie ce-ar mai iesi nou pe corpul nostru - vre-un pui de bufnita poate sau sa ne sufocati cu atentie, din nou, ne enerveaza. Chiar daca toate speram la un print care sa ne ofere atentie, sa ne aduca flori, sa ne bage in seama si etc, ce-i prea mult strica. La inceput de relatie e normal sa iti dai 656746 de mesaje si daca interesul ala de la inceput se pastreaza si mai tarziu, e perfect normal sa iti dai sms la orice miscare pe care o faci, asta daca probabil asa este si ea si el in acel cuplu. La un moment dat insa apare chestia aia cand stai toata ziua cu omul respectiv si iesi 2 ore in oras sau etc si vrei sa fii doar tu cu persoana cu care esti si incep mesajele: "da' ce faci?", "da' ce bei?" "da' ti-ai pus zahar?". Raspunzi la primele 3 mesaje frumos, dar la al 4 lea, daca porti o conversatie cu persoana de la masa - si e si urat sa stai pe telefon cand porti o conversatie - iti vine doar sa scrii atat: "wetgergewfe324dv". Femeilor le plac atentiile de orice fel, dar uneori, putina indiferenta atrage. Nu ma refer la indiferena aia de il intrebi ce face si raspunde a 2 a zi ca n-a avut chef si nici ca a uitat de orice aniversare de-a voastra ci na, putin ignore acolo, sa mai incalzeasca atmosfera. 
  8. Niciodata n-au bani iar munca este pentru cei prosti - Sa zicem ca tu muncesti, oriunde, dar muncesti. El, pare zmeu, dar n-are un ban in portofel fiindca ai lui sa zicem ca nu i-au dat azi banii de buzunar. Vorbim de barbati, nu baieti de 15 ani. Daca vine vorba de munca, tranteste una de genul 'las' ca au ai mei si pentru mine si oricum munca este pentru prosti si sclavi' si in cazul in care nu ai apucat sa-i dai una in mutra, ai facut bine, pentru ca este timpul sa-i dai viteza ca o doamna. Faza care e, toate suntem materialiste. A fi materialista inseamna sa fii preocupata excesiv castig, de lucrurile materiale. Acum na, ca recunoastem sau nu din anumite puncte de vedere, de frica sa nu parem ca am face si compromisuri cu seful pentru bani, suntem materialiste. Aduceti-mi mie o femeie care sa fie modesta si sa spuna "eu vreau iubire, nu vreau sa mi permit sa ma ingrijesc sau sa merg intr-o vacanta!!" sau sa spuna "prefer sa stau desculta, luati pantofii astia superbi din fata mea!" si imi retrag cuvintele! A fi materialista nu este ceva rau, eu sunt o tipa materialista si recunosc asta si sunt materialista la modul ca mi-as lua pe cineva cu o situatie financiara asemanatoare mie sau mai mare (ca am si eu niste cumparaturi de facut, vorba aia!) Nu spun ca nu m-as lua cu un tip sarac sau mai putin bogat (by the way, aici sa nu se confunde materialismul de care spun eu cu umblatul dupa tipi bogati cu orice pret iar saracii sunt naspa) care vrea sa munceasca si isi bate capul sa castige un ban. Sunt de parere ca intr-un cuplu, pe partea financiara trebuie sa existe o competitie, care castiga mai mult, responsabilitatile sa fie asigurate de ambii si tot de ambii sa fie asigurate si vacantele. Ambii sa puna aceiasi bani si niciunul dintre ei sa nu-si spuna vreodata exact cati bani are, ca fiecare avem mici placeri pe care vrem sa ni le satisfacem si evitam discutiile de genul: "iar ti-ai luat de-aia???".
  9. Libidineala si perversitatea, desi nu cred ca exista cuvantul 'libidineala' sunt alte doua lucruri pe care le uram la voi. Replicile alea scarboase cu 'papusea, frumuasa, ubyta' nu doar ca ne fac sa vomitam - zic de noi, astea cu putin cap, dar si starnesc reactii agresive in sufeletelele noastre pure.  Sunt categorii de barbati scarbosi care ulterior agata femei care sunt tot cam de rangul lor si fiindca nu vreau sa intru in subiet, voi incerca sa ma rezum la un sfat: Lasati apelativele alea, lasati atingerile fortate, nu mai insistati cerand numere de telefon daca fata v-a zis 'NU'. Deveniti penibili si va afecteaza imaginea! 
  10. Am sa inchei cu un al 10-lea lucru pe care il uram si il iubim la voi si-anume inteligenta. Va uram cand ne dati peste nas dar va iubim cand ne scoateti din incurcaturi sau ne tachinati. Va uram cand stiti ca e mai bine sa facem asa si va iubim cand realizam ca ati avut dreptate si-am cedat in fata orgoliului. Va uram cand ne-ntoarceti replicile spuse la nervi si va iubim cand spuneti dupa o cearta in care tot noi ramanem fara argumente: 'e okay, te iubesc'. 

Comments

  1. Subscriu :D .Made my day :))

    ReplyDelete
  2. big like <3

    ReplyDelete
  3. Punctul pe „i” în câteva rânduri ! Sunt mulți de genul acesta,și puțini care chiar știu să cucerească o femeie .. vorba ta,unde-s bărbații de altădată?Când ei chiar cucereau o femeie prin gesturi frumoase nu prin gesturi de rahat,sau bărbații care chiar sunt BĂBARBAȚI nu bărbați cu atitudine de muiere.

    ReplyDelete
  4. Si-as fi vrut sa adaug faptul ca nu ii poti numi totusi 'barbati' pe cei mentionati, dar m-am abtinut, sa nu supar!

    ReplyDelete
  5. Pai tu vrei si barbati adevarati si avocado.
    Nu prea se potrivesc astia, ca devin si ei insipizi.

    Totusi, daca vrei unul "adevarat" e usor de gasit. Dar trebuie sa-l cauti, nu doar sa te prefaci si pe urma sa te plangi pe blog. LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Despre avocado te rog sa nu deschizi public subiectul fiindca sunt putini cei ce stiu de relatia noastra sincera si plina de devotament reciproc si n-as vrea ca pretendentii de pe locul 2 si 3 sa-l nimiceasca!
      Despre cautat, daca in continuare vorbim de avocado, n-ai cum sa nu cauti pana-l gasesti pe cel perfect. Daca, totusi, nu vorbim de avocado, atunci in ceea ce ma priveste nu caut nimic, postarea o scrisesm in urma adunarii unor frustrari din mai multe locuri si daca tot pomenim de barbati adevarati, intelegem diferit lucrurile astea - ma refer de la femeie la femeie - si cred ca sunt prea putini. De exemplu, eu vad barbat adevarat orice bunaciune de peste 1.80, brunet si cu barba. :)) Te pup!

      Delete
    2. m-am scos atunci, barba am, trebuie doar sa mai imi cumpar niste pantofi cu toc... asta daca te refereai la inaltime si nu greutate...
      acolo corespund deja...
      te pup si eu!

      Delete
    3. de acord... cand?

      Delete
  6. :)))) you are totally crazy, am mai spus-o
    La punctul 8 totusi lucrurile sunt discutabile... competitia asta in privinta veniturilor nu e neaparat sanatoasa. Intr-un cuplu bine sudat nu mai este vorba de "banii tai" si "banii mei", ci de "banii nostri". Secretele nu-si mai au rostul... daca tot pui banii fix pe din doua, poti foarte bine sa te duci si cu o prietena sau o vecina in vacanta, nu?
    Cine are tendinta sa-si critice partenerul "iar ti-ai luat de-aia", il va critica din principiu, pentru ca asa-i este felul, nu neaparat pentru ca a luat din banii partenerului.
    Eu si sotul meu am fost asa de la inceputul relatiei noastre si nu ne-am scos niciodata ochii cu privire la cheltuirea iresponsabila a banilor... desigur, amandoi suntem firi mai pragmatice si responsabile. Am trecut prin perioade in care am ramas eu fara venituri si m-a sustinut el, a ramas el fara venituri si l-am sustinut eu... asa, ca in viata, cu suisuri si coborasuri. Dar in timpul acestor evenimente nu s-a simtit niciunul dintr noi prost pentru ca este"intretinut" de celalalt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand relatia este asa cum spui tu, bine consolidata, atunci nu prea mai au valoare banii, in sensul ca exemplele pe care le-am dat eu se anuleaza automat si daca e sa alegi intre partenerul tau si orice lucru material, cu siguranta si fara niciun fel de dubiu alegi partenerul. Ma refeream mai mult la o competitie silentioasa, fara vreo discutie, ca motivatie spre cresterea veniturilor in casa, spre dezvoltarea din punct de vedere financiar al cuplului. Nu stiu cum s-o spun, este mai mult o parere personala si nu prea vreau sa se inteleaga gresit..

      Delete
    2. Desigur, fiecare are dreptul la parerea sa personala :) si eu credeam candva ca e importanta sporirea cat mai mult a veniturilor din casa, pana cand am realizat ca timpul de calitate petrecut cu partenerul si sanatatea sunt mai importante decat orice ban... asa ca ne-am reorientat spre administrarea cat mai eficienta a bugetului existent (ca degeaba ai multi bani, daca n-ai cand sa-i cheltui, sau ii cheltui pe medicamente care sa vindece ceea ce a stricat suprasolicitarea). Dar fiecare gandeste prin prisma experientelor de viata prin care a trecut...

      Delete
    3. clar, clarra are dreptate aici...
      totusi, trebuie si un pic de noroc pt o relatie ca asta...
      iti urez sa va tina pana la adanci batraneti...

      Delete

Post a Comment

Popular Posts