8 tipuri de bărbați pe care îi găsim în cluburi (II)

Dacă prima parte (click aici) a avut succes, am decis să m-apuc de scris și-a II-a parte, asta ca să nu creadă restul tipilor că-i discriminez. Sunt genul de fată ”ieșită” cel puțin de două ori pe lună, în funcție de programul pe care îl am și evident, dineros. Că fără bani, veața e pustiu!

Cluburile în care ies de obicei sunt locuri de rockăreală, dar unul dintre ele este mai versatil, în sensul că se-adună tot felul de personaje venite din toate cluburile din Iași. E locul unde toată lumea vine după distracție și ai marele noroc să dai peste toate tipurile de oameni acolo. E fain, mie-mi place mult chestia asta.. uneori. Spun ”uneori” fiindcă mai apar și cocalari, dar cocalarii sunt peste tot, nu?

Așadar, să trecem la treabă!


  1. Importantul
    Importantul este un om, evident important. Privește sfidător în jur în timp ce-și comandă o băutură. El este cu mult superior plebei, motiv pentru care, după ce și-a luat Corona în brațe, se refugiază singur într-un colț și privește mulțimea ca o pițioancă într-o gașcă de cerșetori. Iși tot repetă în gând că n-are ce căuta acolo, că este superior și că ar fi trebuit să facă altceva. Altceva însemnând să stea acasă, fiindcă la cât de important e, nici prieteni nu prea are. După a 5-a sticlă de Corona începe să-l mai lase importanța și-ncearcă și el să combine una din participantele din pleavă.
  2. Iți dau 1 leu, n-ai o țigară?
    Genul ăsta de oameni te-abordează fix când te vede că-ți aprinzi țigara și n-ai ce să-i mai spui. De regulă nu vrea neapărat să te agațe, omulețul vrea doar o țigară, dar dacă ești prea prietenoasă, s-ar putea sa vrea sa te combine.
  3. Eu am cheltuit 5 milioane la Fratelli 
    Asta-i genul ala de tip cu bani si oarecum aratos, care cheltuie mult si-si ia cele mai scumpe bauturi, doar ca sa para bogat. O fi, n-am de unde sa stiu. Vine si-ti spune cat, cu cine si unde-a cheltuit cu atata regret, de juri ca saptamana urmatoare nu mai calca pe-acolo! Cum lupul isi schimba parul dar naravul ba, saptamana viitoare-l gasesti in acelasi loc, cu acelasi portofel plin, inconjurat de aceleasi rochite insetate.
  4. Ce ai patit la mana?
    Asta-i cel mai nou in peisaj si m-a nenorocit psihic! Cum dracoaica din mine nu poate sta in casa nici cand are manuta pansata in orteza, evident c-am iesit in club cand am scapat de ce era mai greu! Desi intrebarea a devenit atat de comuna incat raspund la ea dinainte sa fac cunostinta cu cineva, anticipand ca asta va fi prima intrebare dupa "cum te cheama?", totusi, ma mai deranjeaza cand ies in club si-am pretentia nesimitita de a ma distra. Omul nu-i neaparat  interesat de ce-am patit neaparat la mana, motiv pentru care continua conversatia si dupa ce-i raspund la misto ca mi-am bagat mana-n blender sau ca am facut voluntariat la zoo si-am vrut sa hranesc crocodilii cu mana, cu toate ca dupa ce ii raspund politicos o bat in retragere si-i arat ca nu sunt interesata.
  5. Abia am venit de la munca! 
    E tipul ala imbracat nasol mereu, cu slapi de piele si pantaloni scurti in care si-a indesat o camasa nasoala. E cea mai buna scuza pe care-o gaseste atunci cand il intrebi ce-a fost in capul lui sa vina in slapi  in club! Sa-l intrebi unde munceste ar fi chiar irelevant, avand in vedere uniforma.. 
  6. Mmm, esti obraznica, imi place!
    Domnu' e stilul ala de tip care vine in club cu un prieten nasol, de genul aluia cu slapi (cazul e pe bune) si crede ca ai chef sa-l agati, insa de cele mai multe ori faci misto de el. Chicoteste cu slaposul, dandu-ti impresia ca sunt doi masculi virili, pe care trebuie neaparaaaat sa-i combini! In cazul de fata, am facut misto de el, intrebandu-l de ce nu a avut grija ca prietenul lui sa-si schimbe pantofii de munca, replica sa fiind: "Mmm, esti obraznica, imi place!". Da, pisu, sunt obraznic de directa.. 
  7. Ce coincidenta!
    Pe insul l-am intalnit weekend-ul trecut. Se tot fataia si dadea ture, plictisit probabil ca n-agatase nimic. Trece prima oara pe langa mine, ii fac loc probabil. La fel si a 2 a oara. A 3 a oara trecem unul pe langa altul pe culoarul de la baie, a 4 a oara iesim cam in acelasi timp din baie.
    El: "Ce coincidenta sa ne intalnim de-atatea ori!"
    Eu: (neavand habar despre ce vorbeste fiindca nu urmarisem omul si mi-ar rupe capul prietenul meu daca as face-o :))) "Aaa, despre ce vorbesti?"
    El: "Pai ne ciocnim de atatea ori, nu ti se pare ciudat?"
    Eu: (in mintea mea: pai, bai, tolomacule, clubul asta are 100mp, toaleta e in acelasi drum iar barul are un singur culoar facut de oameni! Si faza cu pisarea, well, da, e  intr-adevar o coincidenta ca ne pisam la fel de repede!) Aaa.. probabil.. ma asteapta prietena mea... trebuie sa plec.
    Si-a mai incercat norocul inca o data, coicindenta la bar, unde va spuneam ca e culoar si n-ai pe unde altundeva merge daca vrei la bar insa i-am spus ca sunt cu prietenul aratand spre un tip pe care nu-l cunosteam si s-a retras. 
  8. Dansatorul profesionist 
    Asta-i frate-miu! Stiti voi genul ala de cluburi unde se face la un moment dat un loc in mijloc si se-apuca baietii de dansat acolo cu scheme? Na, asta-i frate-miu! Are impresia ca ringul este locul ala unde faci mortal kombat in miscari de dans si ca totul in club este Step up. Nu gandeste rau, numai ca n-are mereu miscarile alea bune la el..
Ma opresc momentan.. V-as mai scrie, dar ii pastrez pentru partea a III-a. 

V-am pupat,
Ioana




 photo 0f5e5a09-e7d3-40fd-9850-a1870b9614e1_zpsb5af1ad5.jpg

Comments

Post a Comment

Popular Posts