Pentru voi.. oamenii frumoși din viața mea

 Sunt momente în viața când ești oarecum down și atunci trebuie să ai norocul de a avea oamenii potriviți lângă tine. Sau cât mai departe de tine, if you know what I mean. :)) Acum sunt într-o perioadă de stress, când n-am timp/chef de nimeni și toată lumea se simte neglijată, lucru pentru care am decis să fac o declarație de dragoste tuturor prietenilor mei buni.

Vreți să știți de ce scriu asta?
Pentru că sunt aproape sigură că 80% din prietenii mei nu vor citi asta. Mai puțin de 20% din cei enumerați mai jos îmi citesc blogul, drept urmare, informația nu va ajunge la ei. Poate vi se pare irelevantă atunci postarea, însă eu vreau să mă dau mare cu ei, că sunt ai mei și îi iubesc!

  Experiența "Iași" m-a făcut să întâlnesc oameni minunați care m-au scos din momente nasoale (nu că aș fi avut prea multe) doar prin prezența lor și asta m-a facut să îmi revin, să conștientizez că nu sunt singură și că sunt iubită.

 Am cunoscut foarte mulți oameni buni și faini, cărora nu pot decât să le mulțumesc pentru ca m-au suportat și ajutat în toate acele momente în care poate eram (sau înca sunt uneori) imposibilă. Aici în Iași am întalnit live primele bloggerițe: pe Andra, o nebună ce face niște papioane minunate, apoi pe Alina de care mi-e dor tare, pe Andra2, o altă disperată după oje și-am ajuns toate s-avem ieșiri la cafea, să râdem, să ne prostim în colaborări amuzante și am legat astfel o prietenie frumoasă pe care-o întreținem, evident, tot cu cafea si frozen la 5 lei! :))

Mi-am făcut o grămadă de prieteni alături de care am ieșit în oraș, la teatru, la film, peste tot unde-a fost frumos. Aici nu pot să nu amintesc de cele două bune prietene ale mele, Ionela (imi lipsești!) și Acs (mai înțelege-mă încă maxim două săptămâni și-apoi sunt doar a ta!), care m-au târât la toate party-urile de muzica de-aia bunți-bunți - unde m-am distrat de fiecare dată - și m-au ascultat atunci când mă certam cu Hănzoi. Nici pe Hănzoi n-aș putea să-l omit fiindcă mi-a suportat toate crizele de personalitate, mă iubește așa cum sunt și a avut curajul să mă și prezinte familiei, care m-a tratat exact ca și cum aș fi fost de-a lor. Manu, și tu îmi lipsești! Georgianei și lui Mihai, care-au pus-o de nuntă și-acum tre să-mi strâng bani, deci să renunț la cosmetice ori Șinșilei de care mi-e prea dor și pe care abia aștept s-o văd pe 7!

Trebuie să le mulțumesc și colegilor de facultate care m-au acoperit de fiecare dată când munceam prea mult și trebuia să lipsesc de la cursuri, Ramonicăi și găștii noastre de gaițe alături de care râd la fiecare curs și nu în ultimul rând, fumătorilor din an, care se-adună afară în frig la o cafea la 1 leu și discută despre facultate. Nu că aș fi vreuna dintre ei..!

Printre oamenii foarte faini pe care i-am cunoscut tot aici în Iași se regăsesc și membrii găștii MAKEUP SHOP printre care și Ana, makeup artist oficial al brandului NYX Cosmetics în România, tanti aia care face cursurile de machiaj la Makeup Art Academy și care m-a făcut să cred că pot mai mult și că trebuie să am mai multă încredere în mine. Nu ii pot ignora, (chiar dacă probabil o să aruncați cu venin în mine, spunând că sunt de-aia care-ncepe cu "p" și se termină cu "upincuristă" - lucru de care nu îmi pasă atât de mult) fiindcă s-au purtat mereu frumos cu mine, m-au înțeles de fiecare dată când am greșit o comandă și m-au făcut să iubesc și mai tare cosmeticele.

 Nu doar experiența "Iași" mi-a adus prieteni apropiați. Am venit cu "bagajul deja făcut", cu prietenii apropiați din Brasov, alături de care am făcut cele mai multe stupizenii posibile, iar aici nu pot să nu ii amintesc pe Vali, băiatul care se are impresia că baia Loredanei este jacuzzi, pe Lore, portugheza noastră nebună care atunci când se oftică pe mine mă ia la 13-14, pe Vio, care bate în cowbell în Piața Constituției și a ajuns vedetă, pe Mădă, brăneanul  nostru cel mai brănean la care am tras cele mai faine petreceri, pe  Clapy, prietena mea din generală, care-a tras cu mine prima beție și-apoi ne-am dus la discotecă și-a fost totul bine sau pe Ditzulina mea dragă și familia ei, de care mi-e dor de mor!

Evident că nu voi omite nici familia mea cea mai frumoasă, frațiorii mei enervanți sau mămica mea nebună pe care o iubesc și de care râd ori de câte ori iși mai face câte-o schimbare de look, pe Ditzulina ei, care-o scoate în oraș și-o ține fericită cât lipsesc..

 Nu pot decât să vă mulțumesc pentru fiecare secundă în care m-ați făcut să râd, să plâng, m-ați ajutat, m-ați înțeles, mi-ați spus secretele voastre și le-ați ascultat pe ale mele, mi-ați râs la poante și m-ați făcut să fiu mândră că sunt prietenă cu voi!

 Vă iubesc, chiar dacă nu știu să vă arăt asta prea des.

   photo 0f5e5a09-e7d3-40fd-9850-a1870b9614e1_zpsb5af1ad5.jpg

Popular Posts