Scrisoare deschisă către bărbații cu bani și femeile materialiste





Dragi bărbați cu bani și femei materialiste, 

Vă scriem noi, comunitatea anonimă și obscură de femei normale la cap, care am descoperit cum se iese din bucătărie și de-atunci am dat-o în rebeliune. Vă scriem fiindcă ne-am săturat de voi, de degetele voastre mici ridicate ca semn de noblețe atunci când vă agățați de o cupă de șampanie scumpă într-un club plin de kitsch-uri, de figurile domniilor dumneavoastră când sunteți abordate și de hainele scumpe cu gulere ridicate, purtate în mod repetat săptămâni la rând. 
Vă scriem fiindcă am dori să clarificăm niște lucruri care par momentan neclare pentru domniile dumneavoastră:

  1. Noi nu suntem genul - noi conversăm, socializăm cu dumneavoastră dar condiția noastră mizeră nu ne permite să îndrăznim să avem curajul de a cuteza (cu pleonasmul acceptat fiind o replică celebră) să ieșim în oraș cu dumneavoastră. Condiția noastră mizeră chiar nu ne permite așa ceva! Noi suntem mai mult genul acela care preferă să lucreze și să se întrețină singure, înțelegeți? Să lu-cre-ze! Muncă, facturi, etc.
  2. Știți, băuturi fine nu sunt uischianele, ginurile și vodcile preparate într-un club unde se-adună o masă de oameni în scopul îmbătării/procreării. Mă îndoiesc că matale ne-ai putea oferi nouă un păhăruț acolo de Chambord Royal ca la mama lui fiindcă asta ar însemna că vă duceți la amanet toate casele, ceasurile, hainele și mașinile pe care le aveți în proprietatea familiei, nu doar a dumneavoastră!
  3. Am vrea să vă adresăm o întrebare dacă nu suntem prea îndrăznețe totuși.. Dumneavoastră aveți impresia că portofelul acela maro de piele pe care îl tot scoateți la vedere o dată la cinci minute poate ține loc și de aspectul fizic? Adică ceea ce vreau eu de fapt să vă întreb este dacă dumneavoastră credeți că având fața aia de boșorog bălos și gras  bărbat mai puțin atrăgător credeți că ne puteți agăța cu o vodka orange? Întreb și eu..
  4. Și pentru dumneavoastră, dragi târnoațe, avem o întrebare! Presupunând că vă plac acești stimabili domni cu conturi grase și soții la fel de grase acasă, de ce nu încercați măcar să vă păstrați minimul de decență existentă în ființele dumneavoastră sublime și să păreți măcar greu de cucerit, eventual să le picați în pat peste cel mult o săptămână? 
  5. Referitor la câți bani ați da pentru a ne tăvăli în patul acela unde vă sforăie soția de regulă, am vrea să vă transmitem sincer să vă mai duceți și-n pizda mamii treburile voastre dacă nu vă deranjează impertinența noastră ca și comunitate!



Cu mult drag, 

Comunitatea anonimă și obscură de femei normale la cap, care am descoperit cum se iese din bucătărie și de-atunci am dat-o în rebeliune












Popular Posts