5 lucruri de care le pasa barbatilor cand vine vorba de femei


Acum cateva zile citeam ceva articole pentru munca, asa, informativ si-am dat peste cateva mai mult decat stupide. Articole de-alea de reviste precum CoolGirl si Bravo, in care ti se dau sfaturi de viata, despre cum ar trebui sa faci un barbat sa te placa, cum sa iti dai seama ce gandeste din expresiile faciale sau cum sa il faci sa planga dupa tine ori alte prostii de genul.
De ce mi se par stupide?
Fiindca se generalizeaza. Sunt articole de trafic. Sunt chestii pe care si le doresc femeile sa le stie dar nu le vor stii niciodata, fiindca nu se aplica in toate cazurile. Cred ca procentul la care s-ar putea aplica ar fi  undeva sub 10%. Ceea ce este irelevant, fiindca oricum, nicio femeie cu capul pe umeri nu si-ar dori un barbat previzibil. So please stop reading that shit!

Cu toate astea, insa, m-am gandit ca si eu stiu ce e cu barbatii astia, ca doar nu-i asa mare filosofie sa citesti un barbat, nu? Motiv pentru care m-am documentat si am aflat 10 lucruri de care le pasa cu adevarat barbatilor atunci cand e vorba de femei.


  1. Barbatilor le pasa foarte mult de faptul ca ai uitat sa te pensezi. Da, pun accent foarte mult pe faptul ca tu in loc sa ai 100 de fire in spranceana, ai 120 si ca ai iesit la intalnire fara sa ti le aranjezi. In ochii lui in momentul acesta ai devenit brusc neinteresanta, faptul ca stii tu sa vorbesti 5 limbi straine si stii sa joci sah nu mai inseamna nimic pentru el. Nu conteaza ce ai avut de facut, unde a trebuit sa fugi de dimineata, trebuia sa iti faci sprancenele! Acum e deja prea tarziu, fiindca urmeaza sa te paraseasca pentru asta. Da, asa se va intampla, fiindca lui ii pasa enorm de asta.
    Opinia mea: Fiti sigure ca barbatilor nu le pasa de asta, ei habar n-au pe ce lume traiesc, nici nu stiu sa faca diferenta intre sprancene si gene, ei cred ca rimelul este un fel de fard care se da pe obraz iar iluminatorul este o lampa de-aia de e atasata la oglinda sa te poti vedea mai bine. Cred ca au ceva cunostinte generale si cam stiu ce este o penseta, dar nu sunt siguri si nu stiu exact la ce foloseste. Daca s-ar uita la fotografia atasata, nici n-ar sesiza diferentele intre poze, cu exceptia culorii ochilor. Asa ca nu va mai ingrijorati, asa cum fac si eu de altfel cand iesiti cu iubitul la intalnire. Daca intreaba, totusi, spuneti ca asa e modelul!
  2. Barbatilor le pasa de faptul ca nu te-ai asortat bine. Te-ai grabit sa ajungi in oras si ai luat primii pantofi negri din hol si geanta maro. Aici prespunem ca nu ti-ai luat totusi geanta din piele de soboricozaur si papucii de apa. Ai facut si tu acolo o greseala mititica de care probabil te simti putin vinovata, si ai de ce, fiindca nu trebuia sa iesi cu el la intalnire asa. Adica cum, tu nu te asortezi???
    Opinia mea: Din nou, barbatii au o problema cu distinsul culorilor. La ei toate nuantele de verde sunt verde, deci indiferent ca este verde smarald sau verde crud, pentru ei e la fel de verde. Daca nu ai facut greseli majore, sa combini chestii precum cele 2 din imagine, treaba e buna si n-au ce comenta. Daca, insa, iti bate obrazul si tu nu esti genul care sa combini, sau sa iti pese prea mult de asta, lasa-l. Inseamna ca destinul a fost putin ametit cand v-a apropiat.. 

     















3. Barbatilor le pasa cand iti ''bulesti'' manichiura. Nici nu vreau sa va spun cat de mult ii intereseaza de asta! Sa te vada cu unghiile stricate, oja sarita sau necuratata de pe margini este o insulta la adresa lor de maciomeni! N-am intalnit pana acum un barbat caruia sa nu ii pese de unghiile femeilor. E exact pe urmatorul loc dupa sani!
Opinia mea: Eu cred ca barbatilor le pasa atat de mult de asta, incat stiu si diferenta dintre un base-coat si un top-coat respectiv hombre/braided, asa ca n-au ce sa comenteze pentru faptul ca ne-a sarit putin oja de pe unghii. Asta e, nu putem fi la fel de perfecte ca si ei.. 


4. Barbatilor le pasa ca te-ai tuns 2 centimetri si ti-ai schimbat look-ul. Am cunoscut foarte multi barbati carora li se pareau foarte schimbate iubitele cand veneau de la coafor. Erau atat de marcati de asta, ca aproape plangeau c-au renuntat iubitele la 2 cm de varfuri despicate!
Opinia mea: Acum sa fim serioase.. 1 cm, 2 cm sunt extrem de greu de remarcat. Nici noi, femeile, nu remarcam cand prietena noastra si-a tuns din varfuri, nu? Barbatii ar observa si le-ar pasa de parul nostru daca intr-o zi ne-am rade de tot in cap. Atunci chiar cred ca le-ar pasa. :))  


5. Barbatilor le pasa de numarul de pantofi pe care ii ai. Extrem de mult! Este unul din primele lucruri pe care le intreaba la prima intalnire, fiindca asa afla si ei cu cine au de-a face. Daca esti o tipa cocheta si ai pantofi in toate nuantele si pentru toate ocaziile, esti exact genul de dama pe care ei o cauta!
Opinia mea: In conditiile in care ei au doar 2 perechi de pantofi, de fotbal si de oras si eventual o pereche de slapi, sunt mai mult ca sigura ca NU le pasa de asta, pana ia momentul in care le iei cardul si pleci la shopping. Atunci cred ca incepe sa le pese de asta. :)) 

De ce am ales toate aceste exemple stupide? Fiindca poate si voi, ca si mine, aveti mustrari de constiinta cand e sa iesiti la date-uri, desi eu nu mai fac de multa vreme asta, si va ganditi doar la chestiile de mai sus. Eu sunt asa handi, ca la un moment dat evitam eye contact-ul cu prietenul meu fiindca imi era rusine ca nu ma pensasem si aveam numai brusturi. La fel am patit-o si un unghiile, ca le tineam doar ascunse, si cu machiajul.
Avem tendinta de a ne dori sa ne prezentam perfecte, cel putin la inceput. Eu, pana sa ies oficial la intalniri cu prietenul meu, am fost prieteni buni. Ieseam in oras, radeam, ne prosteam. Ieseam nemachiata de foarte multe ori fiindca imi era prieten si ma stia cum sunt si nu aveam de ce sa ma ascund. In ziua in care m-a chemat la intalnire, cred ca am stat jumate de zi sa ma gandesc cum sa ma aranjez. Seara, la intalnirea propriu zisa, aveam fondul de ten aplicat cu spaclul, jumate de parfum consumat si toate fardurile posibile pe fata, doar ca sa par, probabil, atragatoare. Evident ca nu s-a uitat la prostiile astea si primul lucru care m-a intrebat a fost "daca mai am parfum acasa"
Nu spun acum ca toti barbatii sunt la fel, eu ironizez putin situatiile de mai sus, insa nu cred ca le pasa atat de mult de asta. Daca le pasa, in general sunt combinati cu tipe carora le pasa si lor, adica se completeaza si critica reciproc, ceea ce e misto, insa average men don't really care. Ei pun intelegerea, rasul, sexul si alte chestii de genul inaintea sprancenelor tale nepensate sau a unghiilor putin gresite.

Mai stiti si voi alte chestii stupide de care barbatilor le pasa cand vine vorba de femei? :)
V-am pupat,
Ioana


post signature

Comments

  1. Eu din experienta mea de casnicie de 10 ani zic ca ai dreptate.Interesant articolul pe mine m-a amuzat :P

    ReplyDelete
  2. :)) Foarte tare postarea ta! Unii barbati nu ar observa nici daca ai avea parul verde probabil, la cat sunt de atenti! Nu-i intereseaza pe ei nimic de genul! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts